Magarii au talent !

Am vazut la Romanii au talent oameni ce imita animale, dar aici un actor englez,  Bradley James , imita un magar in serialul Merlin- il ador- o scena minunata si foarte amuzanta.

37 comentarii (+add yours?)

  1. Lizzy
    Sep 14, 2012 @ 13:54:49

    Ador serialul asta!!Abia astept urmatorul sezon!Dspre secventa asta sau mai bine zis episodul asta,ce pot zice?=)))M-a lasat si pe mine masca,oricum am ras cu lacrimi,nu alta.=)))Pe bune,frate si plus ca actorul e foarte bun.;x;x

    Răspunde

    • mirandaart
      Sep 14, 2012 @ 17:10:14

      asa e
      O sa apara curand si sezonul 5. Abia astept. Care e sezonul tau preferat ?

      Răspunde

      • Lizzy
        Sep 14, 2012 @ 17:25:15

        Sezon preferat…Hmmm,imi place 4,deoarece in sfarsit Arthur se insoara cu Gwen si mi s-a aprut mai interesant cu mai multa actiune.;x;x
        Al tau care e? De personaj nu mai intreb,banuiesc ca ar fi Arthur ori Lancelot;x,right?;;)

      • mirandaart
        Sep 14, 2012 @ 17:36:03

        Lancelot ? Il urasc, il legenda el ii omoara pe fratii lui Gwaine si Arthur moare din cauza lui. Imi place Arthur. Ma bucur ca Lancelot a murit, mi-era frica sa nu fie la fel ca in carte. Oare ce se va intampla cand Arthur va afla adevarul este Merlin ?

      • Lizzy
        Sep 14, 2012 @ 18:39:55

        Serios?:OEu inca nu am avut ocazia sa citesc cartile dar daca e asa,bine ca este mort!
        Nu stiu!Asta ma intreb si eu mereu.Stii ingamfat cum e el,crezand ca e cel mai bun:)))sa afle ca Merlin e vrajitor si mai ales ca i-a mai si salvat viata de ataea ori.CREd ca ar muri:)))DAr nu cred ca i-ar face ceva…ori il va fugari ori il va accepta asa…nu sunt sigura in privinta asta…tu ce crezi?

      • mirandaart
        Sep 14, 2012 @ 18:44:38

        il va accepta, presupun, dar peste cat timp ?
        sezonul meu preferat este 2, e fost mai amuzant. Sezonul 4 mi s-a parut mai dramatic, a fost ciudat sa-l vad pe Arthur rege si pe Uther mort. Episodul preferat ?

      • Lizzy
        Sep 15, 2012 @ 08:57:53

        SEzonul 3 episodul 3,.DEci faza aia in care Merlin a intrat la Arthur in camera si a spart niste vase si Arthur trezinduse,sarin pe pat,iar Merlin a facut o vraja ca sa cada perdelele alea de pe langa pat(nu stiu cum se numesc:D)peste el=)))DEci faza e mortala cum se chinuie el sa iasa=))))
        Si ar mai fi ultimul episod,in care Athur si Chwen se casatoresc.;x
        La tine care e?

      • mirandaart
        Sep 15, 2012 @ 09:57:11

        cu dracusorul, la fel ca la tine, insa imi place cand Arthur este magar =)) Si cand Merlin vrajit de Morgana incearca sa-l omoare pe Arthut :)) Intra intr-un stalp, in celalat si cade jos =)) iar regele nostru ia sabia si gata :))

      • Lizzy
        Sep 15, 2012 @ 10:00:43

        Vaiii,chiar uitasem de acel episod=))))CAt am putut rade doamneee=))))Oricum,toti sunt niste actori foarte buni!
        NU ma pot opri din ras=)))
        Astept sezonul 5 cu nerabdare,dar imi este frica sa nu moara Arthur…:-<

      • mirandaart
        Sep 15, 2012 @ 10:03:18

        va trebui sa moara candva, chiar daca nu vrem. Oricum, Mordred il va omora, a spus si Dragonul. Actorii sunt super tari, mie imi place cum joaca acum Morgana, se citeste ura in ochi, si este model de profesie. La noi modele joaca foarte prost.

      • Lizzy
        Sep 15, 2012 @ 10:19:17

        Ai foarte mare dreptate in legatura cu modelele:))
        Si in legatura cu Morgana,fata de altii care o urasc nuj ce,dar eu nu.Mie chiar imi place,cum ai spus isi joaca rolul foarte bine.Se vede ca munceste cu adevarat.
        In legenda,ca si normal,imi vine sa o omor:)))
        Auzi,dar oare MErlin isi va gasi si el pe cineva?Ca de 4 sezoane astept ceva dar nimic.DEfapt a fost ceva,dar nu a tinut:-<

      • mirandaart
        Sep 15, 2012 @ 10:29:28

        Da , cu Freya, insa a murit. Am vazut un film in care este indragostit de cineva, insa din cauza ei il lasa pe Arthur singur si moare. Sper ca va mai exista un sezon, o sa ma uit sa ma interesez, dar nu stiu unde. Tu ai vazut episoadele pe net ?

      • Lizzy
        Sep 15, 2012 @ 10:34:02

        am vazut primul sezon la tv si dupa ceva timp am zis sa-l termin ca-mi palcea foarte mult.Si l-am vazt pe Vplay.DAr pot spune ca am terminat un sezon in 2 zile:))Cum fratemiu nu avea net,se tinea de mine sa ne uitam la Merlin si asa am fct.Si din cate am inteles,sezonul 5 apare in toamna asta.

      • mirandaart
        Sep 15, 2012 @ 10:52:23

        sept ai spus. eu am descoperit Merlin anul asta, nu a fost nevoie sa ma uit pe net, primele trei sezoane au venit unu dupa altul cate doua episoade, iar acum la 4 am asteptat cam o luna. Nu avea rost, plus ca ma uit cu mama si cu sor-mea, si altfel la tv. Mi-a placut din prima, in special de Arthur. Acum ca e rege este diferit, parca este mai serios, insa il prinde bine. El tine la Merlin, chiar daca nu stie ca e vrajitor si ca i-a salvat viata, atunci o sa-i fie si mai recunoscator. Ce cavaler iti place cel mai mult ?

      • Lizzy
        Sep 15, 2012 @ 11:01:10

        Eu astept sa o vad pe Gwen in rolul de regina,este o actrita foarte buna si-mi place de ea.Sper sa nu ma dezamageasca…Si cavalerul meu preferat? GWAINE!!;x;xAhh,e asa frumos;x;xSi-i este devotat lui Arthur;x;x
        Tie de cine-ti place?:>

      • mirandaart
        Sep 15, 2012 @ 11:04:03

        Tot el, desi i se pare ca sezonul 4 nu a fost atat e important si amuzant. Ai vazut ca estia au facut deja cuplul Morgana & Gwaine ? E tare, desi nus e va intampla. Am citit undeva, acum, daca vrei iti dau, Freya este posibil sa se intoarca.

      • Lizzy
        Sep 15, 2012 @ 11:07:49

        Da? Ar fi ca lumea acest cuplu,dar nasol ca Morgana e de partea Intunericului.Si cica va face un copil cu Arthur:-l,baiat pe acre toti il credeau mort…Aii ce ca lumea;x;xChiar se potriveste cu Merlin ;x;x Da,chiar as vrea sa citesc si eu.;x

      • mirandaart
        Sep 15, 2012 @ 11:09:08

        Morgana cu Arthur ? dar sunt frati ?

      • mirandaart
        Sep 15, 2012 @ 11:09:12

        Morgana cu Arthur ? dar sunt frati

      • Lizzy
        Sep 15, 2012 @ 11:13:14

        ”Morgana cu Gwaine ar face un cuplu fain”
        Si in legatura cu copilul,am citit asta,anul trecut.Era un altfel de legenda.El va afce o fata cu Gwen si un baiat cu Morgana,probabil vrajit.Ea fiind de acum avida dupa tron ar fi in stare de orice.
        Baiatul fiind considerat mort intr-un razboi,dar el apare dupa multi ani si incearca sa devina rege,vrajindo pe sora lui sa se culce cu el ca sa aduca un mostenitor.Dar cu ajutorul lui Merlin si alti cavalei o salveaza si baiatul moare.Dar nu stiu cat de adevarata o fi legenda asta.

      • mirandaart
        Sep 15, 2012 @ 11:14:52

        nu vreau sa fie asa, ar fi prea tragic. Am citit acum ca Gwain va fi mult mai important si Morgause a dat rol pentru un nou sezon, sa reinvie sau ceva, dar nu se stie sigur

      • Lizzy
        Sep 15, 2012 @ 11:17:37

        Morgause sa se intoarca?Eu zic ca Morgana e de ajuns.In carti ea reinvie?Din cate am mai bajbait eu pe aici,am inteles ca nu.

      • mirandaart
        Sep 15, 2012 @ 11:21:00

        Asa spune aici. O sa fie multe scene in afara castelului si Mordred o sa fie ajutor de cavaler. El o sa-i dea toate informatiile Morganei. Unghiul lui Arthur moare.

      • Lizzy
        Sep 15, 2012 @ 11:29:37

        Eh,doar nu ma voi apuca acum sa plang.L-a tradat pe Arthur si bine ca moare.,nu?
        Pana la urma in serial nu poate fi numai cu cele bune.Oricum o fi,abia astept sa inceapa.

      • mirandaart
        Sep 15, 2012 @ 11:31:19

        Dragonul alb o s-o aleaga pe Morgana, pleaca de langa Merlin. Am o veste bomba: se vor mai face doua sezoane si trei filme. Bine, asta nu se stie sigur, BBC inca vb cu sefii.

      • Lizzy
        Sep 15, 2012 @ 11:35:00

        What?!!!!!Ce sa mai vorbeasca frateeee!!Sa faca,lasa vorbitul,sigur o sa aiba rating!!;x;x
        Hihihi,si eu care credeam ca o sa am parte de doar un sezon;x.
        Si-n legatura cu Dragonul alb,am presimtit eu ceva in legatura cu el si Morgana :-l
        Inca un punct ptr Morgana :-<

      • mirandaart
        Sep 15, 2012 @ 11:36:30

        Da. Uther o sa fie reinviat un ep. Ma intreb cum se va comporta cu Arthur. Si n-am inteles bn la Gwaine, se va indragosti de cineva nepotrivit sau ii va face rau. Iar Merlin va fi mai nemilos.

      • Lizzy
        Sep 15, 2012 @ 11:40:19

        Cineva nepotrivit :-s…Morgana,Morgause..ori un barbat=))).Serios..prefer sa fie un barbat decat cineva care-l vrea mort pe Arthur:-<…
        Si Merlin….nemilos? Nu prea il vad eu pe el nemilos…Nu strica sa fii putin nemilos cu cine trebuie,dar sa nu uite de prieteni…

      • mirandaart
        Sep 15, 2012 @ 11:42:35

        Asa spune, tradarea dragonului il infurie. Nu o sa mai fie la fel de multa comedie, nici ep in care sa se bazeze doar pe asta. Si :)) Persival o sa fie un episod la bustul gol :)) De parca asta ne interesa pe noi ?

      • Lizzy
        Sep 15, 2012 @ 11:45:06

        Merlin la bustul gol? M…chiar sunt curioasa cum arata dar nu cred ca va fi cine stie ce:)))
        Schimbare de situatie…Un Merlin dur b-)

      • mirandaart
        Sep 15, 2012 @ 11:48:30

        Scz Persival :)) Se pare ca vor aparea si varcolaci, se pare

      • Lizzy
        Sep 15, 2012 @ 11:50:47

        What? Da defapt,daca sunt dragoni,varcolacii de ce sa ma mire?:)))Ar fi interesant..

      • mirandaart
        Sep 15, 2012 @ 11:53:04

        da . Lui Morgana ii cresc puterile, o sa fie si mai puternica. De ce nu a lasat-o sa moara atunci ?

      • Lizzy
        Sep 15, 2012 @ 11:55:24

        Asta ma intreb si eu!X(X(Nu am nici o idee cum se va termina acest serial si sunt chiar curioasa,daca se vor lua dupa carti sau nu.Pana in prezent nu prea,dar cine stie…

      • mirandaart
        Sep 15, 2012 @ 11:57:24

        E ciudat, spun ca Gwen isi va arata partea cea rea . Dar relatia ei cu Merlin ramane intacta pana la un epidos, in care sunt la incercare.

      • Lizzy
        Sep 15, 2012 @ 12:08:31

        Asta mai lipsea:-lGwen si Merlin sa nu se inteleaga.X(
        Dar ca regina,trebuie sa fie dura,dar sa sa nu exagereze.:-w.Eu ma duc pana jos,sa-mi dai add la ony_sweet4love,ca sa mai vorbim :**

      • mirandaart
        Sep 15, 2012 @ 12:11:07

        http://merlin.wikia.com/wiki/Series_5 aici am citit daca vrei sa intri
        eu stau putin, trebuie sa plec afara.

Lasă un răspuns

Damon's Reading Club

Your favorite characters and your favorite books

Blogul Meu de Make-up

doamnele vor intelege...

Si,amo!

Vale, saca los grilletes... ¡soy tu prisionera!

Copiere

Just another WordPress.com weblog

Nedela Miruna

I'm in Wonderland

Angel's Gift

Just another WordPress.com weblog

Too Late...

®Aceste personaje aparţin lui Stephenie Meyer, iar noi nu avem nici un drept de autor asupra lor.™

sperantaunuiartist.ro

Acest site isi propune sa promoveze cultura in pictura

Pur si simplu ... Joko

Destiny is for losers. It's just a stupid excuse to wait for things to happen instead of making them happen.

PrintrePescari

un blog de pescuit,natura si R&R

iluminisme

Plăcerea de a scrie sincer

florin buzdugan

„Dă-mi o sticlă de bere. Arde iadul”

Hand Made Feng Shui

"Indiferent de care aspect al vietii dumneavoastra nu sunteti multumiti, feng shui are remedii pentru orice. "

Juliacastorp's Blog

Studii de dans macabru

