Am uitat sa postez. Sunt uituca.

Despre ce e vorba:

Descrie o zi din viata ta IN RIME. Nu trebuie sa fii neaparat om.Nu am nici o problema daca esti plodul lui satana sau un spiridus cu coada de sirena. Ziua respectiva trebuie sa fie cat mai interesanta si originala cu putinta. Poate veni apocalipsa, va puteti indragosti , omora pe cineva sau orice va mai trece prin minte. Lucrarea nu are impus un gen anume, poate fi atat amuzanta cat si dramatica. De data aceasta nu punctez genul, pentru ca toata lumea sa fie multumita si sa se exprime in modul care ii caracterizeaza.Nu aveti limita de spatiu, si nici caractere de scriere impuse.Nu trebuie sa fie neaparat o poezie, poate sa fie si proza sau poem, doar sa rimeze versurile/propozitiile(ultimele/ultimul cuvinte/cuvant).

Unde o trimite-ti:

Lucrarea o trimiteti la adresa de email: allexandra_lacramioara@yahoo.com sau pe mess, care ma aveti.

Conditii:

– Urmariti-ma pe mail( butonul de follow ).
– Imprastiati vestea pe unde puteti ( blog,facebook,twitter..etc.).

Ca sa va inscrieti lasati aici un comentariu cu linkul/linkurile unde ati anuntat despre concurs, si numele cu care imi veti trimite lucrarea pe email.

Notare:

Pentru ca sa fie mai atractiv, m-am gandit ca nota finala a lucrarii sa se imparta in doua, unde:

O nota o voi da eu, bazandu-ma pe urmatoarele criterii: Exprimarea corecta; Originalitate; Calitatea descrierii;

Si o nota o veti da voi, dupa ce criterii doriti fiecare, atunci cand le voi afisa pe blog. Note vor putea da si cei inscrisi, numai la ei nu. Va trebui sa va argumentati nota – de exemplu , in cazul in care dati nota 2, trebuie sa spune-ti ce anume nu v-a placut.

Asadar, nota mea va fi adunata cu media notelor voastre, care va rezulta un anumit punctaj.Evident, compunerea cu nota cea mai mare castiga. ( ex: nota mea – 5 + media n. voastre – 6.5 = 5 + 6.5 = 11.5 11.5 : 2 = 5.75)

Desfasurare:

23 septembrie – 11 octombrie, timp in care veti putea trimite compunerile. Intre 12 octombrie – 19 octombrie veti putea da note compunerilor. Castigatorul va fi anuntat pe data de 20 octombrie.

Premiu:

Premiul va fi cartea O Noua Senzatie In Scoala de Melissa De La Cruz, primul volum din seria Ashleys. Cartea este tiparita.

 

In dreapta

4 comentarii (+add yours?)

  1. al treilea amurg
    Oct 11, 2012 @ 16:23:24

    WoW Miranda incepi sa ma uimesti mergi din ce in ce ma bine cu concursurile .
    Ma bucur pentru tine.
    Bafta in continuarea.
    Desi nu ma înscriu pentru ca sincer am încercat azi sa scriu un one-shot si mi-am cam iesit din mana promit ca voi posta si eu pe blogul meu acest anunț dacă nu te superi desigur.

    Răspunde

  2. paunaoana
    Oct 11, 2012 @ 16:38:17

    am trimis la concursul asta.

    Răspunde

Lasă un răspuns

Damon's Reading Club

Your favorite characters and your favorite books

Blogul Meu de Make-up

doamnele vor intelege...

Si,amo!

Vale, saca los grilletes... ¡soy tu prisionera!

Copiere

Just another WordPress.com weblog

Nedela Miruna

I'm in Wonderland

Angel's Gift

Just another WordPress.com weblog

Too Late...

®Aceste personaje aparţin lui Stephenie Meyer, iar noi nu avem nici un drept de autor asupra lor.™

sperantaunuiartist.ro

Acest site isi propune sa promoveze cultura in pictura

Pur si simplu ... Joko

Destiny is for losers. It's just a stupid excuse to wait for things to happen instead of making them happen.

PrintrePescari

un blog de pescuit,natura si R&R

iluminisme

Plăcerea de a scrie sincer

florin buzdugan

„Dă-mi o sticlă de bere. Arde iadul”

Hand Made Feng Shui

"Indiferent de care aspect al vietii dumneavoastra nu sunteti multumiti, feng shui are remedii pentru orice. "

Juliacastorp's Blog

Studii de dans macabru

