Rpc

A jucat cineva vreodata ? Mie imi place foarte mult, insa asta nu pot sa fac singura, din aceasta cauza am nevoie de ajutorul vostru, fara voi nu voi putea.

Role play games  = Se creeaza niste personaje, de la caracter la vestimentatie, tot ce vreti, si cu o mica descriere de introducere se joaca. E ca si cum am scrie un fic, insa o facem cu totii si inafara de loc, timp si cateva date la inceput nu se stie nimic, totul se poate schimba. Mai concret ? Eu o sa spun ca intr-o scoala erau atatia elevi si voi o sa scrieti ca erati indragostiti de alti, altul ca se pune intre voi, e ca un fic, insa necontrolat si scris de mai multi oameni. Dar in maxim zece randuri.

Dar pentru asta am nevoie de lume si vreau sa stiu daca cineva chiar isi ia aceasta datorie, pentru ca el chiar va trebui sa se joace.

 

E clar ca prin poll nu o sa stiu cine joaca, puteti lasa un comentariu, dar am facut poll-ul pentru cei ce nu au chef sau timp. Dar va rog sa fiti sinceri, sa nu pierd timpul.

6 comentarii (+add yours?)

  1. Gândeşte limpede
    Oct 19, 2012 @ 22:27:52

    Nu ştiu. Poate…Depinde ce şi când trebuie să inventez:)

    Răspunde

  2. paunaoana
    Oct 23, 2012 @ 14:30:57

    ok.particip si eu.faza e ca intru cam rar.cel mai devreme o data la 2 zile,am scoala mai tot timpul.

    Răspunde

Lasă un răspuns

Damon's Reading Club

Your favorite characters and your favorite books

Blogul Meu de Make-up

doamnele vor intelege...

Si,amo!

Vale, saca los grilletes... ¡soy tu prisionera!

Copiere

Just another WordPress.com weblog

Nedela Miruna

I'm in Wonderland

Angel's Gift

Just another WordPress.com weblog

Too Late...

®Aceste personaje aparţin lui Stephenie Meyer, iar noi nu avem nici un drept de autor asupra lor.™

sperantaunuiartist.ro

Acest site isi propune sa promoveze cultura in pictura

Pur si simplu ... Joko

Destiny is for losers. It's just a stupid excuse to wait for things to happen instead of making them happen.

PrintrePescari

un blog de pescuit,natura si R&R

iluminisme

Plăcerea de a scrie sincer

florin buzdugan

„Dă-mi o sticlă de bere. Arde iadul”

Hand Made Feng Shui

"Indiferent de care aspect al vietii dumneavoastra nu sunteti multumiti, feng shui are remedii pentru orice. "

Juliacastorp's Blog

Studii de dans macabru

