O mica parte din primul capitol

Cu italic o sa scriu amintirile, ca un fel de amintire perfecta, asa cum se vede la televizor, ca personajul isi aminteste si cum era imbracat celalalt.

Ghilimele sunt pentru a prezenta gandurile sale.

Citatele si bancurile sunt puse intre << >>.

Edward se filmeaza ca sa trimita inregistrarea la Institutul Carlos.

Formarea si izgonirea

Buna ! In acest moment ma inregistrez ca luminatele voastre minti sa poata judeca intoarcerea mea in randul vostru.

”  Trebuie sa ma calmez, daca se observa ca sunt stresat nu o sa-mi primesc stagiatura inapoi”

Numele meu este Edward Cullen si am invatat la Institutul Carlos pana la douazeci si unu de ani. Nu consider ca am pierdut acei ani, chiar daca la final am pierdul stagiatura si toti acei ani de munca nu au mai fost recunoscuti. Toata copilaria mea se bazeaza pe acesta formatiune vocationala, aici am invatat ce este moralitatea si dreptate, de sigur, dupa ce au trecut acei ani si m-am lovit de lumea exterioara am realizat cata rautate exista in lume.

„Cat de fraier am fost sa cred ca dupa ce voi pleca de acolo o sa ma angajez si oamenii ma vor respecta pentru studile mele. Mereu am fost atat de naiv.”

Sper sa-mi pot recupera stagiatura si sa redevin cel ce a fost.

„Departe de lumea in care stau acum”

Lasă un răspuns

Damon's Reading Club

Your favorite characters and your favorite books

Blogul Meu de Make-up

doamnele vor intelege...

Si,amo!

Vale, saca los grilletes... ¡soy tu prisionera!

Copiere

Just another WordPress.com weblog

Nedela Miruna

I'm in Wonderland

Angel's Gift

Just another WordPress.com weblog

Too Late...

®Aceste personaje aparţin lui Stephenie Meyer, iar noi nu avem nici un drept de autor asupra lor.™

sperantaunuiartist.ro

Acest site isi propune sa promoveze cultura in pictura

Pur si simplu ... Joko

Destiny is for losers. It's just a stupid excuse to wait for things to happen instead of making them happen.

PrintrePescari

un blog de pescuit,natura si R&R

iluminisme

Plăcerea de a scrie sincer

florin buzdugan

„Dă-mi o sticlă de bere. Arde iadul”

Hand Made Feng Shui

"Indiferent de care aspect al vietii dumneavoastra nu sunteti multumiti, feng shui are remedii pentru orice. "

Juliacastorp's Blog

Studii de dans macabru

