Titanic Vals

Daca nu l-ati vazut la teatru macara cum sa va uitati.  Este piesa mea preferata, desi am vazut-o pentru prima oara joi. Sa-mi fie rusine.

Mi s-au parut mai buni actorii la care am fost eu, dar nu stiu sa va spun care sunt. Astia parca sunt de la tara, joi a fost ceva mai civilizat.

 

Lasă un comentariu

Damon's Reading Club

Your favorite characters and your favorite books

Blogul Meu de Make-up

doamnele vor intelege...

Si,amo!

Vale, saca los grilletes... ¡soy tu prisionera!

Copiere

Just another WordPress.com weblog

Angel's Gift

Just another WordPress.com weblog

Too Late...

®Aceste personaje aparţin lui Stephenie Meyer, iar noi nu avem nici un drept de autor asupra lor.™

sperantaunuiartist.ro

Acest site isi propune sa promoveze cultura in pictura

Pur si simplu ... Joko

Destiny is for losers. It's just a stupid excuse to wait for things to happen instead of making them happen.

PrintrePescari

un blog de pescuit,natura si R&R

florin buzdugan

„Dă-mi o sticlă de bere. Arde iadul”

Alexandru Petria

literatură și provocări contemporane

Juliacastorp's Blog

Studii de dans macabru

Cafebiblioart

Your headquarter of entertainment, coziness and hot beverages

Seriale Online subtitrate in limba romana!

Just another WordPress.com weblog