Oralul vietii mele

Stiu ca suna ciudat, mai ales din cauza stilului meu de a posta, cel putin trei articole in fiecare zi. Dar cred ca a venit momentul sa ma gandesc mai mult la mine, decat la acest blog. In timpul scolii mai intai intram pe blog si apoi invatam, iar asta insemna ora 20 uneori sau poate nu invatam deloc, din acest motiv media mea a fost cam mica. Am inceput sa vad blogul ca o datorie, ma simt impinsa de cineva sa postez si nu ma mai simt atat de bine facand asta. Pasiunea de a citi a disparut, nu citesc nici ficuri, nici carti, nici de scris nu mai scriu ca inainte, caut ceva de facut si apoi renunt pentru ca trebuie sa public ceva. Nici pasiunile mele exterioare nu mai exista in timpul meu.

 

Am decis sa renunt la blog ca sa-mi traiesc viata imediat dupa ce postez Doua femei si o nunta ca sa nu las asa one-shot-ul asa. Daca vrea cateva sa-mi ia blogul ii dau parola. Daca cineva vrea sa-mi continue ficul nu are decat. Daca careva vrea sa uite ca exista acest blog nu are decat.

 

Pa

2 comentarii (+add yours?)

  1. al treilea amurg
    Dec 27, 2012 @ 21:01:32

    3 chestii am de spus:
    1:Te înțeleg , stiu prin ce treci , eu una zic sa iei o vacanta iar apoi când te vei simți din nou TU sa iei din nou blogul , nici eu nu am mai postat de ceva timp pentru ca nu am acel ceva de a scrie ceva nou.
    2:Nu cred ca ar trebui sa dai blogul altcuiva gândește-te putin stiu cat ai muncit pentru el , stiu ca nu e usor sa faci rost de viz si de com si nu mi se pare corect sa ia blogul cineva apoi sa nu faca acei as treaba buna ca si tine , si in plus vei vedea atunci cand vei fi din nou TU iti va părea rau ca ai facut asta , lasă blogul asa .
    3:In legatura cu fic-ul tau , sincer nu stiu ce sa zic pe de-o parte as spune ca ar fi o idee buna sa il continuie altcineva dar pe de alta parte nu prea vreau pentru ca vreau stilul tău , vreau cuvintele ieșite din mintea ta , te vreau pe tine ca scriitoarea a lui, aici desigur e alegerea ta.
    N.C.: Când spuneam „TU” ma refeream la tine Miranda [ stii la ce ma refer ]
    Sper sa te gândești la toate astea , si sa faci alegerea pe care tu o crezi potrivita.

    Răspunde

  2. LovelyAlle
    Dec 28, 2012 @ 13:38:47

    si eu pot spune ca al treilea amurg are dreptate…poti sa stii ca e cel mai bun sfat in legatura cu ce ai de gand sa faci…ai grija de tine pana ne vom reintalnii.

    Răspunde

Lasă un răspuns

Damon's Reading Club

Your favorite characters and your favorite books

Blogul Meu de Make-up

doamnele vor intelege...

Si,amo!

Vale, saca los grilletes... ¡soy tu prisionera!

Copiere

Just another WordPress.com weblog

Nedela Miruna

I'm in Wonderland

Angel's Gift

Just another WordPress.com weblog

Too Late...

®Aceste personaje aparţin lui Stephenie Meyer, iar noi nu avem nici un drept de autor asupra lor.™

sperantaunuiartist.ro

Acest site isi propune sa promoveze cultura in pictura

Pur si simplu ... Joko

Destiny is for losers. It's just a stupid excuse to wait for things to happen instead of making them happen.

PrintrePescari

un blog de pescuit,natura si R&R

iluminisme

Plăcerea de a scrie sincer

florin buzdugan

„Dă-mi o sticlă de bere. Arde iadul”

Hand Made Feng Shui

"Indiferent de care aspect al vietii dumneavoastra nu sunteti multumiti, feng shui are remedii pentru orice. "

Juliacastorp's Blog

Studii de dans macabru

