Nominalizare la Liebster Award

II multumesc lui comentator amator pentru nominalizare.

 

Regulile:

1.Numeste si multumeste persoanei/blogului care ti-a acordat premiul.
2.Scrie unsprezece lucruri despre tine.
3.Raspunde la intrebarile adresate si formuleaza un set nou de unsprezece intrebari pentru urmatorii nominalizati.
4.Nominalizeaza noua bloguri pe care la admiri si au mai putin de doua sute de urmaritori.
5.Anunta nominalizarea pe paginile fiecarui blog

 

 

Lucruri despre mine:

1. Imi plac animalele.

2. Sunt fana Johnny Depp.

3. Citesc bancuri zilnic.

4. Sunt patriotista.

5. Nu-mi place sa fac efort fizic.

6. Urasc marematica, dar sunt la mate-info. Stiu la ce va ganditi.

7. Nu beau cafea.

8. Imi fac unghile in mii de culori.

9. As vrea sa am un talent, dar nu am, sau cel putin, nu l-am descoperit.

10. Nu ma consider sociabila, dar numai voi imi puteti spune daca gresesc.

11. Nu am multe pasiuni culturale.

 

Raspunsurile mele:

1. Ce carte ai citit ultima data?Cand?

Acum o luna, cam asa. Contele de Monte Cristo.

2.Care este animalul tau preferat?

Cainele ca sa-l tin in brate, tigrul ca sa fug de el.

3.Care a fost momentul in care ai realizat ca nu mai esti copil?

Cand am inceput sa-mi pui intrebari despre viitor, cariera.

4.Asculti muzica des?

Cam in fiecare zi, dar nu stiu multe piese.

5.Crezi ca ai reusi sa te desparti de telefon pentru o saptamana?

Asta fac in fiecare zi.

6.Cand esti suparat(a) , cum te calmezi?

Ma lovesc.

7.In cate categorii se impart oamenii?

Sunt atat de multe… Cred ca infinit-1.

8.Care e mancarea ta preferata?

Sunt foarte pretentioasa. Nu e mancare, dar imi place mult porumbul fier :)), iarna, vara, eu mereu mananc. E singurul lucru pe care stiu sa-l pregatesc.

9.Cu ce obiect te-ai asemana?

Cu o stea, stralucesc ca toata lumea.

10.Ai putea ierta infidelitatea partenerului/partenerei de viata ?

Nu.

11.Esti multumit(a) de viata pe care o duci?

Nu, chiar nu sunt.

Nominalizarile mele :

http://streetland.wordpress.com/

http://sciencefictionstories.wordpress.com/

http://imaginecontinua.wordpress.com/

http://mystorytwilight.wordpress.com/

http://thecrazyworldoflexi.wordpress.com/

http://onewaytodarkness.wordpress.com/

Blair Waldorf-Bass

Altdestin

http://altreileaamurg.wordpress.com/

P:S: Pot nominaliza aceeasi persoana ? Daca da, o sa primeasca si comentator amator.

P:S:S. diannebennet05 nu am putut sa gasesc blogul tau, as fi vrut sa te nominalizez.

P:S:S. As fi vrut sa pun mult mai multe persoane, dar nu puteam.

13 comentarii (+add yours?)

  1. AleeAly
    Feb 23, 2013 @ 20:25:47

    waw mersi mult de tot de nominalizare <3<3<3:*:*:*:*:* mama m-am rușinat dacă mai vedea acum cum îmi acopăr fata cu mâinile te-ar apuca tot rasul :))))

    Răspunde

  2. Gândeşte limpede
    Feb 23, 2013 @ 20:53:51

    Johnny Depp<3

    Răspunde

  3. ladybluedianne
    Feb 24, 2013 @ 08:10:11

    Multumesc mult ca te-ai gandit la mine.Cu siguranta nu ma supar.Iti spun sincer ca nu prea mea intereseaza chestiile de genul asta.Scriu cand pot si cand am inspiratie pentru propria mea placere.Oricum, iti multumesc din nou ca ai fost o draguta ca de obicei si te-ai gandit si la mine.
    Aa, inca ceva…JOHNNY DEPP!!!!!!!

    Răspunde

  4. dominique33love
    Feb 24, 2013 @ 08:16:12

    mersi pentru nominalizare! :***

    Răspunde

  5. adrienutza15
    Feb 24, 2013 @ 08:53:16

    mersi pentru nominalizare…chiar nu ma asteptam…
    Si intrebarile tale???

    Răspunde

  6. Lexy
    Feb 24, 2013 @ 14:54:44

    Multumesc!🙂
    Faci alt set de intrebari sau il i-au tot pe asta?

    Răspunde

  7. dominique33love
    Feb 27, 2013 @ 14:35:40

    scuze ca n-am facut nimic, dar acum am aflat ce tre sa fac. e prima mea nominalizare. :*

    Răspunde

Lasă un răspuns

Damon's Reading Club

Your favorite characters and your favorite books

Blogul Meu de Make-up

doamnele vor intelege...

Si,amo!

Vale, saca los grilletes... ¡soy tu prisionera!

Copiere

Just another WordPress.com weblog

Nedela Miruna

I'm in Wonderland

Angel's Gift

Just another WordPress.com weblog

Too Late...

®Aceste personaje aparţin lui Stephenie Meyer, iar noi nu avem nici un drept de autor asupra lor.™

sperantaunuiartist.ro

Acest site isi propune sa promoveze cultura in pictura

Pur si simplu ... Joko

Destiny is for losers. It's just a stupid excuse to wait for things to happen instead of making them happen.

PrintrePescari

un blog de pescuit,natura si R&R

iluminisme

Plăcerea de a scrie sincer

florin buzdugan

„Dă-mi o sticlă de bere. Arde iadul”

Hand Made Feng Shui

"Indiferent de care aspect al vietii dumneavoastra nu sunteti multumiti, feng shui are remedii pentru orice. "

Juliacastorp's Blog

Studii de dans macabru

