Am dat-o in bara.

O colega de-a mea a spus un lucru foarte urat despre o alta colega, iar eu am aparat-o , insa din dorinta de-a o face sa intelegela ca greseste am dat cu piciorul in balta. I-am reprosat un lucru pe care l-a facut, cu intentia de-ai arata ca nu are nici un drept sa spuna ceva de altcineva, atata timp cat nici ea nu e perfecta. Nu mai vorbeste cu mine  si acum nici nu stiu daca am procedat bine. Chiar as vrea sa ma ajutati cu asta, chiar am nevoie. Va rog !!!

Am ajuns in situatia in care sa cred ca am gresit. Asa este ? HELP.

7 comentarii (+add yours?)

  1. Gândeşte limpede
    Mar 09, 2013 @ 16:06:06

    Frumos din partea ta să iei vina asupra ta, dar chiar nu e cazul. Atâta vreme cât i-ai spus adevărul tu eşti „curată”.
    Dacă îţi este cu adevărat prietenă lucrurile se vor îmbunătăţi de la sine. Mult noroc!

    Răspunde

    • mirandaart
      Mar 09, 2013 @ 17:16:26

      ms. Dar cred ca nu ar fi trebuit sa spun, pt k nu ma privea pe mine.

      Răspunde

      • Gândeşte limpede
        Mar 09, 2013 @ 19:04:21

        Nu e vorba de asta. Şi eu aş fi făcut la fel. Fiindu-i prietenă, cred că te privea câtuşi de puţin. Crede-mă că ştiu ce spun! Mi s-a întâmplat de prea multe ori…câteodată cu final fericit, câteodată nu.

      • mirandaart
        Mar 09, 2013 @ 20:24:31

        nu stiu de ce ma doare, la urma urmei i-am spus adevarul. A inceput sa planga si toate astea. Acum, cand ma gandesc la asta, nu mie mila de ea ca i-am spus asta, ci mie mila de ea ca e prea lasa incat sa infrunte ceva. Tu ai reparat prietenia ?

      • Gândeşte limpede
        Mar 10, 2013 @ 08:32:29

        De cele mai multe ori da. Acum, fiind într-o situaţie cât de cât asemănătoare, n-am de gând să retrag nimic. E strict problema ei că e infantilă şi se joacă de-a „Nu mai vorbesc cu tine!”. Pe lângă asta, nu ştiu exact cât de aproape de „prietenie” era relaţia dintre noi. Aşa aflu;)

      • mirandaart
        Mar 11, 2013 @ 15:25:09

        si tu esti certata cu cineva in acest moment ? wow

      • Gândeşte limpede
        Mar 11, 2013 @ 20:11:05

        Mda. Copilării:)))

Lasă un răspuns

Damon's Reading Club

Your favorite characters and your favorite books

Blogul Meu de Make-up

doamnele vor intelege...

Si,amo!

Vale, saca los grilletes... ¡soy tu prisionera!

Copiere

Just another WordPress.com weblog

Nedela Miruna

I'm in Wonderland

Angel's Gift

Just another WordPress.com weblog

Too Late...

®Aceste personaje aparţin lui Stephenie Meyer, iar noi nu avem nici un drept de autor asupra lor.™

sperantaunuiartist.ro

Acest site isi propune sa promoveze cultura in pictura

Pur si simplu ... Joko

Destiny is for losers. It's just a stupid excuse to wait for things to happen instead of making them happen.

PrintrePescari

un blog de pescuit,natura si R&R

iluminisme

Plăcerea de a scrie sincer

florin buzdugan

„Dă-mi o sticlă de bere. Arde iadul”

Hand Made Feng Shui

"Indiferent de care aspect al vietii dumneavoastra nu sunteti multumiti, feng shui are remedii pentru orice. "

Juliacastorp's Blog

Studii de dans macabru

