Banc

Un patron al unei galerii de artă sună un artist:
– Am o veste bună şi una proastă.
– Spuneţi-o pe cea bună.
– Un client s-a interesat de picturile dv. şi se întreba dacă se vor aprecia după moartea artistului. Când i-am zis că da, a cumpărat toate cele 15 picturi.
– Minunat! Care e vestea proastă?
– Cumpărătorul e doctorul dv.
Două pirande vorbesc între ele:
– Auzi, fă? Ce le-ai făcut ieri de mâncare?
– Macaroane!
– Şi ce ai pus peste ele?
– Capacul ăla albastru, vechi!
La anunţarea unui concurs la cea mai mare firmă de avocaţi din oraş se prezintă Robert şi George. Amîndoi absolviseră „magna cum laudae”, amîndoi veneau din familii bune, amîndoi vorbeau frumos şi arătau bine. Ca să aleagă, şeful îi ia pe amîndoi de-o parte şi îi întreabă: „De ce ai vrut să te faci avocat?”, după care îl alege pe George.
Robert, siderat, se confesează lui George:
– Nu înţeleg de ce m-au respins! Eu le-am spus că m-am făcut avocat pentru că am mare respect pentru lege, că mi-aş da viaţa pentru Constituţie şi că vreau să se facă dreptate pentru clienţii mei. Tu ce le-ai spus?
– Le-am spus că din cauza mîinilor mele!
– A mîinilor? Ce înseamnă asta?
– Păi, m-am uitat la mîinile mele şi nu erau bani în nici una!

Lasă un comentariu

Damon's Reading Club

Your favorite characters and your favorite books

Blogul Meu de Make-up

doamnele vor intelege...

Si,amo!

Vale, saca los grilletes... ¡soy tu prisionera!

Copiere

Just another WordPress.com weblog

Angel's Gift

Just another WordPress.com weblog

Too Late...

®Aceste personaje aparţin lui Stephenie Meyer, iar noi nu avem nici un drept de autor asupra lor.™

sperantaunuiartist.ro

Acest site isi propune sa promoveze cultura in pictura

Pur si simplu ... Joko

Destiny is for losers. It's just a stupid excuse to wait for things to happen instead of making them happen.

PrintrePescari

un blog de pescuit,natura si R&R

florin buzdugan

„Dă-mi o sticlă de bere. Arde iadul”

Alexandru Petria

literatură și provocări contemporane

Juliacastorp's Blog

Studii de dans macabru

Cafebiblioart

Your headquarter of entertainment, coziness and hot beverages

Seriale Online subtitrate in limba romana!

Just another WordPress.com weblog