Mini scena

Tatal se duce la fiul sau care era trist- cel mai bun prieten al sau s-a casatorit si si-a pus sotia mai presus de el. Cei doi nu se inteleg prea bine , baiatul este cam dificil.

– Buna.

– Buna.

– Sti ce am patit ? glasul baiatului este trist.

– Toata lumea stie.

– Nu am nevoie de tine.

– Stiu. Dar vreau sa stiu de ce te simti prost.

– Ai spus ca sti… X si-a ales sotia, nu pe mine.

– Si nu crezi ca e normal ?

– Ba da… Dar el era un lucru cert din viata mea, era acolo, credeam ca va fi mereu langa mine. Nu am crezut niciodata ca ma va parasi.

– Dar de ce vrei atat de mult sa te aleaga pe tine ?

– Cand mama a murit mi-am jurat ca nu o sa mai pierd pe nimeni, ca o sa fac orice ca sa nu mai simt acest gol. X mi s-a parut un bun prieten, dar se pare ca nu e asa.

– Si nu e ?

– Nu… M-a parasit, nu a inteles ca nu pot sta singur, ca..

– El nu te intelege ca tu ai nevoie de el, iar tu nu intelegi ca el are nevoie de o familie si ca el are nevoie si de altfel de iubire…

-…

– Poate nu el e cel care greseste…

Tatal se ridica fara sa mai spuna nimic. Nu are de unde sa stie ca fiul sau a inteles, dar nici nu stie daca il poate schimba. A decis sa plece si sa meaga prin viata cu aceste intrebari: oare am procedat bine ?, oare o sa-si invete lectia? oare mai mult am rautatit situatia ? oare eu am avut dreptate ?

Lasă un răspuns

Damon's Reading Club

Your favorite characters and your favorite books

Blogul Meu de Make-up

doamnele vor intelege...

Si,amo!

Vale, saca los grilletes... ¡soy tu prisionera!

Copiere

Just another WordPress.com weblog

Nedela Miruna

I'm in Wonderland

Angel's Gift

Just another WordPress.com weblog

Too Late...

®Aceste personaje aparţin lui Stephenie Meyer, iar noi nu avem nici un drept de autor asupra lor.™

sperantaunuiartist.ro

Acest site isi propune sa promoveze cultura in pictura

Pur si simplu ... Joko

Destiny is for losers. It's just a stupid excuse to wait for things to happen instead of making them happen.

PrintrePescari

un blog de pescuit,natura si R&R

iluminisme

Plăcerea de a scrie sincer

florin buzdugan

„Dă-mi o sticlă de bere. Arde iadul”

Hand Made Feng Shui

"Indiferent de care aspect al vietii dumneavoastra nu sunteti multumiti, feng shui are remedii pentru orice. "

Juliacastorp's Blog

Studii de dans macabru

