Pepene (postari )

Stiti vorba din popor „ma scoti din pepeni ?”La asta m-am gandit cand am decis sa va spun urmatorul lucru, ca doar e vara.Daca pepenele e usor, inseamna ca este trecut.

Acum sa revenit la treburi cu adevarat importante.

Postari:

Capitolul la DMLC (rezumat) . Sper ca o sa va placa. Intrarea Bellei este anuntata in acest capitol. Daca cititi, cred ca o sa va placa.

Citate Alexandre Dumas la Timpul indispensabil.  Sper ca stici cine e. Zilele astea am avut marea placere sa primesc o caramida in cap, unele femei nu stiau de cine este scrisa cartea „Cei trei muschetari”

Si o noua categorie Sa radem in hohote la care am postat deja „Declaratii” de dragoste. Am retinut una: „Fii diferita ! Spune da!” Adica nimeni nu te vrea si sa faci tu asta, sa scrie prosta pe fruntea ta. :)) La aceasta o sa pun parodi, pove, bancuri, tot ce este amuzant si merita sa aiba pagina si nu post.

Maine nu  cred ca o sa postez nimic, pentru ca, pentru prima oara, doarme cineva la mine si am multe emotii. Vreau ca totul sa iasa perfect. Viata e plina de surprize !

1 comentariu (+add yours?)

  1. Trackback: Pepene (postari ) | Prezenttare

Lasă un răspuns

Damon's Reading Club

Your favorite characters and your favorite books

Blogul Meu de Make-up

doamnele vor intelege...

Si,amo!

Vale, saca los grilletes... ¡soy tu prisionera!

Copiere

Just another WordPress.com weblog

Nedela Miruna

I'm in Wonderland

Angel's Gift

Just another WordPress.com weblog

Too Late...

®Aceste personaje aparţin lui Stephenie Meyer, iar noi nu avem nici un drept de autor asupra lor.™

sperantaunuiartist.ro

Acest site isi propune sa promoveze cultura in pictura

Pur si simplu ... Joko

Destiny is for losers. It's just a stupid excuse to wait for things to happen instead of making them happen.

PrintrePescari

un blog de pescuit,natura si R&R

iluminisme

Plăcerea de a scrie sincer

florin buzdugan

„Dă-mi o sticlă de bere. Arde iadul”

Hand Made Feng Shui

"Indiferent de care aspect al vietii dumneavoastra nu sunteti multumiti, feng shui are remedii pentru orice. "

Juliacastorp's Blog

Studii de dans macabru

