O noua parere

Am observat ca parerile mele incep sa nu mai fie atat de generale, lucru  grav, lucru are nu-mi place si nu il dorec. Am realizat alta, care sa fie pe linia de plutire pe care am cerut-o de la mine la inceput. Sa nu judecam.

Bancuri cu Doctori

Un tip si o tipa se intalnesc intr-un bar. Se privesc, se plac si ajung la tipa acasa. Dupa cateva pahare tipul isi da jos camasa si se spala pe maini, dupa care isi da jos pantalonii si se spala din nou pe maini.
– In mod sigur esti dentist!
– Cum ti-ai dat seama?
– Dupa cum te-ai dezbracat si te-ai spalat pe maini de fiecare data. Dupa ce fac oamenii sex, ea spune:
– Nu numai ca esti dentist, dar sunt sigura ca esti un mare dentist!
– Extraordinar, intr-adevar sunt un dentist de succes, spune tipul impresionat de perspicacitatea fetei, dar de asta cum ai reusit sa-ti dai seama?
– N-am simtit nimic !

Un tip este sunat si i se spune ca sotia sa a facut un accident de masina. Ajunge tipu’ la spital.
Pe sala, un doctor:
– Dom’ doctor stiti ceva de sotia mea ?
– A suferit multe lovituri la cap si e posibil sa stea in coma 1 an.
– Nu-i nimic dom’ doctor o ingrijesc, o spal, e sotia mea, o iubesc.
– Dar dupa coma asta sunt sanse 50% sa pice intr-o coma mai profunda de 3 ani.
– Nu-i nimic dom’ doctor o iubesc mult pe sotia mea.
– Dar dupa coma asta sunt sanse 90% sa pice intr-o coma si mai adanca de 5 ani.
– Nu-i nimic.
La care doctorul il intrerupe:
– Hai, ba, ca am glumit. A murit!


Un doctor catre un pacient…
– Am doua vesti: una buna, alta proasta.Cu care sa incep?
– Cu cea proasta!
– Ti-am facut analizele…imi pare rau dar trebuie sa-ti amputam piciorul!
– Si cea buna?
– A intrat fiul meu la facultate.

Psihoterapie prin telefon:
– Daca suferi de tulburare obsesivo-compulsiva apasa repetat tasta 1.
– Daca esti co-dependent, roaga pe cineva sa apese tasta 2.
– Daca ai personalitati multiple apasa 3, 4, 5 si 6.
– Daca esti paranoic, nu e nevoie sa apesi vreo taasta. Deja stim cine esti; ramai pe fir, sa iti detectam telefonul.
– Daca esti schizofrenic, asculta cu atentie, si o voce iti va spune ce tasta sa apesi.
– Daca esti deprimat, nu conteaza ce tasta apesi. Oricum nu iti va raspunde nimeni.
– Daca suferi de halucinatii, fii atent ca obiectul acela pe care il tii la ureche este viu si o sa te muste de ureche
.

La doctor:
– Mai aveti cazuri de boli mintale in familie?
– Da. Barbatu’ meu isi inchipuie ca el conduce casa…

In toiul noptii doctorul este chemat la un pacient. Dupa consultatie doctorul intreaba:
– Domnule, ti-ai facut testamentul?
– Nu, domnule doctor, este chiar atat de grav?
– Atunci chemati imediat un notar si rudele cele mai apropiate.
– Asta inseamna ca o sa mor curand?
– Nu, asta nu – dar nu vreau sa fiu singurul fraier care este scos fara motiv in noaptea asta din pat
!

Doctorul american spune:
– La noi, in America, medicina e asa de avansata ca scoatem un rinichi de la unu’ il transplantam la altu’ si dupa 6 saptamani ala deja isi cauta de lucru! Doctorul german raspunde:
– E nimica toata, la noi, in Germania , scoatem un plaman de la unu’, il transplantam la altu’ si dupa 4 saptamani ala deja isi cauta de lucru! Doctorul rus spune:
– Nici asta nu-i mare scofala; la noi, in Rusia, scoatem 1/2 de inima de la unu’, o transplantam la altu’ si dupa 2 saptamani amandoi deja isi cauta de lucru! Se ridica doctorul roman si raspunde:
– N-avem ce sa comparam, toti sunteti inapoiati fata de noi. La noi, in Romania, am luat unul fara creier si fara inima, l-am pus ministru de finante si acum toti isi cauta de lucru..
.

Damon's Reading Club

Your favorite characters and your favorite books

Blogul Meu de Make-up

doamnele vor intelege...

Si,amo!

Vale, saca los grilletes... ¡soy tu prisionera!

Copiere

Just another WordPress.com weblog

Angel's Gift

Just another WordPress.com weblog

Too Late...

®Aceste personaje aparţin lui Stephenie Meyer, iar noi nu avem nici un drept de autor asupra lor.™

sperantaunuiartist.ro

Acest site isi propune sa promoveze cultura in pictura

Pur si simplu ... Joko

Destiny is for losers. It's just a stupid excuse to wait for things to happen instead of making them happen.

PrintrePescari

un blog de pescuit,natura si R&R

florin buzdugan

„Dă-mi o sticlă de bere. Arde iadul”

Alexandru Petria

literatură și provocări contemporane

Juliacastorp's Blog

Studii de dans macabru

Cafebiblioart

Your headquarter of entertainment, coziness and hot beverages

Seriale Online subtitrate in limba romana!

Just another WordPress.com weblog